Thursday, February 2, 2012

Perlis | 2 aktiviti dalam 1 masa.

Masa:28.1.2012
Tempat:Taman Ira, Perlis.
Acara:Majlis Perkahwinan Kak Long kami.

Tanggal pada tarikh yang tertera di atas, kak long kami iaitu Hanan Hayati selamat menjadi isteri kepada Halim Shah a.k.a Abg Shah. Nikah pada 27.1.2012. Tapi tidak berkesempatan untuk melihat pernikahan cehanan. Seriously cakap perkahwinan yang sangat2 cute mcm cik puan pengantin juga. Sebab cute; dari pengantin hingga ke pemberian di dalam goodies bag semuanya comel.First kita intai pelamin.


Sampai je ke rumah cik puan pengantin pagi tu terus terpegun tgk pelamin. Sungguh comel ok pelamin ni. Simple n nice. Actually pelamin ni ada 3 penal, tp Hanan ambil 1 penal je. Tak tahu sebab apa.Tapi tak ada acara merenjis pun, just utk bergambar. Serious kami semua suka pelamin cenan, sungguh comel.

Ni la dia pasangan pengantin yang di rai kan hari tersebut. Comelkan cik puan pengantin. Semoga berbahagia sampai syurga syg;D

Senyum sikit cenan comel. Ok, sangat gembira akhirnya selesai juga majlis awk. Amin..

Ini kawan2 cik puan pengantin yang buat kecoh hari tu. Jura gambar cik puan pengantin dah jadi juru gambar kawan2 dia pula. Macam kiteorg pula yang bayar cameraman tu. hahaha....Btw, ada lg 2 tak ada dalam gambar sebab tengah ambil gambar..hahaha...

Hanan & Farisa...

Haa.. Cik Lina & Rizal ni di request oleh En. pengantin sendiri.
Sebabnya...sebabnya lepas ni majlis depa lak. hehehe...
Lepas ni kami akan bergerak ke Johor...

Lepas Johor, ke Klang plak. Cik kak Harly yang bersama cik puan pengantin ni pula punya majlis. Seriously gembira sangat2 untuk korg.

Next....,hahahhahaha..Cik kak Hani tak tahu lagi bila ya. Jadi jangan bertanya2 bila. Bila tertulis didalam takdir ku bahawa aku akan berkahwin pada sekian2 tahun, tarikh, dan masa, maka tarikh dan masa tidak akan terlewat. Semua dengan izin Allah, kerana Dia yang mengatur segalanya, kita hanya merancang.
Bak kata cik kak Harly di atas, "kadang2 kita ingat lambat lagi giliran kita, tapi semua kuasa Allah, dengan kuasa Allah boleh jadi cepat." Dan dengan kuasa Allah juga boleh jadi lambat. Kerana kita hanya manusia yang merancang, tetapi jangan lupa kita ada 1 yang tahu apa yang betul2 terbaik untuk kita. Conclusion, jgn tanya bila saya akan berkahwin. Sampai jemputan nanti jangan pula tak hadir..hehe..maaf, terpanjang lak..


Ala sedih sangat sebab tak dapat ambil gambar kasut cik puan pengantin. Serious, kasut cik puan Hanan sangat2 cantik. Lupa juga nak ambil gambar goodies bag n benda2 dalam tu. Bagi cik kak Hani, majlis cik puan Hanan perfect. Makanan pun sedap. Sebab apa puji lebih2, may be orang akan ingat cik kak Hani puji lebih2 sebab cik puan Hanan kawan dia. Sebenarnya tak juga, sebab bak kata cik kak Ainun, Hanan seorang yang teliti bila memilih barang. Buktinya dulu bila keluar shoping dgn cenan, dia memang teliti memilih barang. Jadi dgn ketelitian dia tu, hasilnya memuaskan. Macam pelamin & kasut. Btw, kasut tu cari sampai ke Kedah ok...itu pun bak kata Hanan orang yang teman beli pun dah penat nak melayan..hehe.. Untuk majlis perkahwinan yang satu, apa salahnya kita menjadi lebih teliti dan cerewet untuk mendapat kepuasan yang maksimum. Last, Selamat Pengantin Baru my cute n lovely friend. And pada bakal pengantin yang lagi dua tu, selamat membuat persiapan.

p/s: sila sediakan service terbaik utk da ropolz k..huhu:p

Opss lupa nak ckp, petang tu kami g jln2 Perlis. Kiranya sambil nyelam minum air la sebab tak rancang pun nak berjalan2.Kak Husna Kajol bawa jalan..best!!! Kak Husna Kajol belanja makan..Banyak!! Terima Kasih daun keladi Kak Husna Kajol, lain kali boleh belanja lagi..hahaha...Kak Husna Kajol bawa kiteorg pergi kilang dia..Dapat la kiteorg tengok mcm mana dia proses air sarang burung tu..huhu..paling best bilik dia la...haaaiiii..bilik kak Husna Kajol, aku rindu kn kamu. huhu..Sory gambar jalan2 tak di snap di camera sendiri. di snap di camera cik kak Farra. hehe..




2 comments:

  1. cantiknya sumorang... n pelamin pengantin mmg sgt cantik! simple je! loike! hehe..

    xpe hani...insyaAllah,sampai laa turn tu.. aturan Allah adalah yg terbaek! *hugs*

    ReplyDelete
  2. btl yana...setuju dgn yana...kita merancang,Allah lebih mengetahui apa yang terbaik utk kita..ni hani x ambk gmbr kst hanan lg...serious kst hanan sgt2 lawa..mcm cinderella..:D

    ReplyDelete