Friday, March 25, 2011

Jangan Di Ucap Selamat Tinggal



Nampaknya tak lama lagi tamatlah tempoh hani & da gengz (da ropolz) & kwn2 yg lain berkhidmat sebagai pelajar di UIA tercinta..

Perasaan> sedih sangat sebab dah 6 tahun (include matric) bersama, kehulu kehilir semua bersama2..Lepas ni rasa mcm patah sebelah kaki pon ada jgk..

Geng kami memang unik sebab terdiri daripada pelbagai pelusuk negeri (negeri jer..hehehe..).. Ni first sekali gambar semua kwn2 ku semenjak 6 tahun bersama2, berjuang bersama2, menangis bersama2, gembira huha2 bersama2..



Da Ropolz


Kita mulakan dengan awekz dari Kedah.. Ni lah Ayu nama di beri..





Next awekz iaitu miss universe:p dari Pahang....
'Farah D'


Next top model jatuh kepada awekz dari Kelantan..
Ainun nama di beri oleh Parent beliau..Ceain nama kami yg beri..hik2..



Next year Miss World milik Lina dari Johor...
Ni lah dia cik lina kami;D



Awekz manis kecik molek, sopan santun,lemah lembut..Ni lah dia kak Long Da Ropolz..
Hanan @ cenan dari Perlis...



Lastly awekz2 from Selangor..3 org semuanya..firstly mestilah tuan ner blog kan...
Me XD



2nd> Farra from Klang
Puteri kecil (kecil sgt:p)



Lastly Harly satu kampung jgk dgn Farra from Klang..:)


Hahahahah...saja sesi promote kwn2...ok2 serius..;p sepanjang 6 tahun berada di UIA ni, diorg lah tempat aku meluahkan perasaan, bergembira bersama, menangis bersama, geram bersama, sakit hati bersama. Gurlz aku bnyk blajar dari korg.. Korg memang kwn yg best lah... sedih plak nk tinggal kan korg..(ok air mata already nk meleleh nie T.T)...

Lepas nie aku harap kita still keep in touch lah yer...Syg kalo persahabatan selama 6 tahun lebur begitu saja... Sekarang nie aku tgh bayangkan mcm mana lah kan kita nanti hari2 terakhir di uia (pas xm)...mesti melalak-lalak menangis...memang leh keep in touch melalui FB n SMS..tapi perasaan tu tak sama.....lain...lain sgt2...

Memang boleh jumper time convo, tapi lamer maner sgt kita boleh spent time together...T.T
Korg memang kwn yg best lah...Aku syg korg sgt2... mcm mana aku nk ckp yg aku sdh sgt2 pon aku x th..tapi aku th kita masing2 tgh simpan perasaan sedih...takper2, simpan dulu..luahkan nk balik nnt..hehe..

Lastly, aku harap kita semua berjaya dengan future kita masing2..Kita berjaya mendapatkan apa yg kita hajati..Love all of u a lot...

Nah ambik lagu tuk korg Jangan Pisahkan-Phyne Ballerz



2 comments: