Sunday, August 15, 2010

Muncul Kembali

fuh2...lap2 sikit, sapu2 sikit sarang2 yang dah menutupi blog ku ini..ye lah dah lama tak update kan...bukan tak mahu update, tapi tersangat2 lah sibuknya diri ini..ye lah dah masuk tahun akhir.. dulu masa mula2 masuk sibuk sangat nk cepat grad..sekarang takut pula nak grad..bukan apa, sekarang cari kerja susah...masuk kelas mana2 lecturer mesti tekankan "kamu kalo tak dapat 3 pointer keatas memang susah nak dapat kerja". okey2, that statement give me a lot of pressure! Tapi aku percaya pada rezeki yang Allah dah tetapkan untuk setiap hamba nya...ini bukan bermakna aku tak belajar..belajar..tapi aku tak lah sepandai kwn2 ku yang lain..huhu...tak apa, I still believe everyone have their own speciality rite;)

Hurm..kalo diikutkan memang macam2 aku nak tulis dalam ni. Tapi ini dah pukul 1 pagi..tak tido lagi.. Nanti susah pula nak bangun sahur..Tapi tak ada rasa nak tidur lah.Aku ni style kalo keje tak siap lagi memang akan rungsing. Kalau tidur pun tak lena nanti...walaupun dalam tidur, otak still fikirkan kerja2 yang tak selesaikan tu. Aku kadang2 fikir juga, nanti dah kerja macam mana lah kan..Aku takut aku nie seorang yang bakal menjadi workaholic coz aku kalo dah dtg mood nak buat kerja memang tak suka berhenti2 ni.

Ok lah sampai di sini je k.. next time aku akan story pengalaman puasa aku kali ni di tempat belajar tercinta. Pengalaman ni tak pernah aku lalui tau..hahaha...memang pengalaman betul.. dah last year lah kata kan...Insyaallah:)

Salam, with love> hONey

No comments:

Post a Comment