Tuesday, May 11, 2010

KHAS UNTUK SEORANG BERNAMA TEMAN


ok dr tajuk dah dapat agak aku nk tulis apa kn..aku nak tulis psl kwn...T_T tetiba lak mlm nie rs rindu kat kwn2...al-maklum lah baru 1st time cti 3 blh...kali x kami sentiasa bersama kemana jua...cewah...pewit2...;p

Buat sahabat ku semua (ayat cm nk tulis surat. x tahan), tak lama lagi kita akan berpisah membuat haluan masing2...ada yang ker utara, selatan, timur, & barat, tapi persahabatan kita tetap ukuh (doa utk i2). Betullah kata orang masa belajar ialah masa yang sangat gembira dlm hidup. Tiada yang dapat di ganti dalam hidup ini selain rakan2 yang setia & sejati. Lepas nie masing2 dah bawa haluang sendiri. Kerja, Kawin(jgn lpe jmpt aku tau;D), beranak..masing2 dah ada hal sendiri yang perlu di utamakan.. nak duduk2 lepak2 macam time belajar sekarang mmg jarang sekali lah kan..ye lah masing2 ada keperluan dan tanggungjawab masing2. Kita masih boleh keep in touch sbb sekarang nie kan teknologi dah canggih, tapi tetap tak sama dan akan rasa rindu sewaktu time belajar.

Untuk kwn2 ku jgn lah putuskan hubung kita. Walaupun nanti kita tidak lagi dapat berjumpa tapi sekurang2 nya kita masih berhubung. Pesanan khas untuk geng ropol2 kesayangan sy:

* Harly> jgn tukar no ph tau;D...still keep in touch ngan aku...klang ngan bangi bkn jauh pon...
nnt2 ko bkl jd org kajang;) lagi x jauh...aku sgt senang & eppy serumate ngan ko;) terima kasih atas segalanya my lovely fwen;)

* Hanan> lepas nie kita dah jauh ( if cenan keje kat Perlis), tapi Hani tetap akan ingat cenan..
sebab kita kn kwn...lg 1 cenan jgn tukar no ph jg...(aku rs x, sbb no cenan dah cantik..mustahil if dier tukar);D sy seronok kwn ngan cenan;D.

* Ain> kita pernah jadi rumate. Hani seronok serumate ngan ceain. sbbkan kita rumete dahulu
kita makin rapat. ceain pas nie x th kemana. hani pon.:( tapi apa2 pon kita mst trus hidup. kalo ceain rs seday cr lah kami geng ropol2 yg sentiasa di sisi;)

* Liena> ko ngan aku pon pnh jd rumate...serumate ngan ko pon best jgk...sbb ko pndai wt magic..time ingt ko x der kat bilik tetiba ko ader...ingt ko ader kat bilik tetiba ko x der...hahahah...ko kne berterima ksh kat kipas tu..hak3...pas nie ko kat jhr or peneng..phiwt3..;p aper2 kita still fwen sampai akhirnya..;D p/s: kawen mst jmpt aku;D nk duk meja vip..hak3...

* Farra> haaa....pemenang sore nyaring jatuh kpd cetek;) cetek, awk pas nie dah dpt keje yg bgs jgn lpe sy tau.. ingt lah sy tmpt ke 2 sore nyaring..hahahha...awk ialah mentor sy;p yg pnting bila awk dah ader calon idup jgn lpe hebah2 kn kat geng ropol2;) jgn snyp jer...org kata bnda baik xelk d simpan sorg2..;p awk pon klang jer...nnt kita leh still jmper kat pusat kn..(kl cntrl)..

* Farah> farah...apa akn jd ngan farah yer...farah pon jgn lpe aku tau...kita knl sjk matrik lg..still remember..hehe..ko nnt dapat kalo menetap kl keje leh r kita gather bersama lg..dgn aly, farra, n saper2 geng kita yg still d kl..

* Ayu> ayu...ayu pas nie keje kt mana?? walaupon kita x rapat, tapi kita tetap kwn kn...aku knl ko pon dr matrik..hehe...ko still samer cam dlu..kwn yg best ngan lwk2 ko...yg pntg ko paling cun antara kiteorg:D (ayu jgn kembang t...ssh nnt...) (wlpn ayu x tentu bc enri aku nie tp dier ttp geng ropol2 kn;D)

* Aimy> walaupun kita kurang rapat, tapi kita tetap geng time dulu kn...aimy pon dah banyk sumbangan kat kita kwn2...apa2 pon lps nie aimy kemana pon jgn lpe kami yg 8 org nie yer...kita kn ttp kwn;) kawen pon jgn lpe jmpt tau;D

Tu serba sedikit pesanan tak seberapa aku tuk geng ropol2 kesyg aku;D utk kawan2 ku yg lain:ayu, phia, nadrah,nurul, teha, nie, ely, kak na, mira, karimah, yana, atie, dewi, wani law, dan semua yang mengenali aku.., aku senang sekali dapat mengenali anda semua. walaupun kita kenal tak lama..tetapi bila sesebuah ikatan itu di nama kan persahabatan, aku akn kenang kalian sampai bila2...kerana kalian adalah benda yang terindah dalam hidup aku..kalian adalah antara org yang aku syg;)

p/s: geng ropol2...sy syg anda sgt2...terima ksh kepada Allah kerana menemukan aku dgn kamu2 semua...aku bnyk belajar dari kamu2 semua. aku dah tak jadi pemalu sebab kamu2 semua..TQ guys...;)
Gambar kenangan khas (syg jer ayu x de)






No comments:

Post a Comment