Saturday, January 23, 2010

Sad!!!

Sad @ sedih....
umm..yup aku tgh ber sedih..
kenapa aku bersedih...???
humm...
entahlah. mungkin aku telah buat seseorg rasa geram dan marah padaku..
tapi bukan niat ku...
aku hanya ingin ingatan itu diabdikan...
sebab aku nampak ia begitu indah sekali...
tapi,
tanpa aku sangkakan, aku telah membuat orang lain terguris dengan apa yang telah aku lakukan..
aku minta maaf kepada sesiapa yang telah terluka dengan perbuatan ku selama ini..
bukan niatku ingin menyakiti or melukai sesiapa..
tapi, aku hanya manusia biasa yang kadang2 tidak sedar akan tingkah lakuku..
maafkan aku kepada insan yg ku anggap sahabat, saudara, keluarga, dan sesiapa yang telah aku sakiti..='/
oh air mata,tolong lah jangan kau membasahi pipiku...
aku sesekali tidak akan membenarkannya..
sebab...akukan 'KUAT'

~kesedihan~=(

No comments:

Post a Comment